komuter oh komuter....

Tuesday, March 17, 2009

File:Class 83 KTM Komuter train, Kuala Lumpur.jpg

Semasa aku melangkah masuk ke dalam komuter, aku perasaan muka2 penumpang kelihatan keletihan. Mane tak diaorang kene berdiri untuk sampai ke destininasi yang dtujui.....sampai jer stesen s.alam komuter berhenti n ramai penumpang yang berhenti d sini kuaq..... selang berbelas minit pintu komuter stil x tutup. Aku mula terpingga2 n mula resah coz aku start pening kepala n time 2 gak otak aku bercelaru coz memikiq banyak masalah. Keadaan dalam komuter mula panas coz pintu x tutup, aircond x dapat menyejukkan keadaan.

Akhirnyer terjawab apabila staff komuter buat announcement komuter 2 akan patah balik ke sentul..... tapi yang pelik nyer depan komuter 2 tulis perlabuhan klang, nape pulak perlu patah balik tanpa bagitau awl2? bertapa angin aku arini....... bukan je aku malah , malah ada penumpang terus melulu marah kepada staf berkenaan sebab x buat announcement awal2. x yah lah kiteorg sesak dalam komuter tadi......

Malang sungguh arini , sudah jatuh di timpa tangga......

0 comments:

Post a Comment