perjalanan ku ari isnin smpai petang......

Tuesday, March 24, 2009

Opss ..... oh my god....... SMpai je KAt opis meJA aku berSEpah denGAN file
aku smpai opis kui 8.00 am
Aduzzzz mcm mane nk keje ni !!!!!!

8.15
aku beli makanan kt cafeteria kt my opis.......
giler enak sarapan aku pagi ari isnin .........


gmbr di atas ni keadaan opis aku time 8.30 a.m ari isnin
Hanya bbrapa org staff je yg smpai 8.30 am

(1)
(2) (3)
(1) KEKASIHKU ...... chewah jiwang btul aku. Kenal kn ni Auther, org PALING PENTING kat department ku
(2) Aunty yg slalu buat air utk aku, pagi n petang. Terima kasih AUNTY
(3) KEKASIH GELAP Ku ....... tomato btui aku, hahahaha. Sori lh tlalu perasan. Ni member aku SU - berdidikasi, jiwang, romantik, rajin n mostly MESRA ALAM

12.30 kieorg opis ade MKN sempena perpisahan dgn bos kiteorg Puan Nora d salah sebuah restoran kt subang parade ......... wajah2 sayu2 menyelubungi majlis 2.............. tapi aku dengan SU tetap MESRA ari2 ..... hahahahaha ........


JANGAN JELES EK, teman tapi mesra.............. sebelah kanan gambar PUAN NORA tgh bg ucapan

opISmatE AKU yang LAPAQ, tgh tggu giliran nk dpt makanan




Makanan aku order time 2 .............. SEDAP GILER, smpai MENJILAT JARI ....... dpt cup CAKE ........










wAJAH OpisMATE aku time MAkaN




Gmbr kenangan bersama Puan Nora .........


Kiteorg balik opis dlm kui 3.00 pm ............. ALANGKAH indah NYER klu ADA Mkn2 lAGI

0 comments:

Post a Comment