makanan tghari bersama ayam penyet

Wednesday, March 25, 2009

Td tghari aku kuaq dgn opismate aku Nancy, Su n Hana. Kiteorg g mkn kt food court carrefour kt subang ni. Smpai aku kt cna aku melangkah masuk kt shopping complex 2. Alangkah kecian nyer aku tgk org yg bt promote MAKNA, tapi org yg lalu x layan diaorg. Sedangkan ape yg d buat oleh mereka adalah benda yang murni ........

http://farm1.static.flickr.com/35/107947628_65fe60bea6.jpg
Ayam penyet

Smpai je dlm food court, aku jln2 tgk satu2 persatu kedai. Maklumlah aku ni memilih makanan. X suka mkn benda yg sama ....... uhuhu ......... mata aku trnampak ayam penyet. Tanpa aku bfikiq aku terus order. "Bang nk satu ayam penyet". "Da siap dek". Wah kejap je die bt, x smpai 3 minit. Aku kuaq kn wang aku dr wallet aku n aku byr RM 7.00. Lepas aku byr, awk bwk lh ayam penyet g meja mkn ku ........ lantas aku jamah ayam penyet sambil2 2 bborak dgn opismate.........SEDAP ...... aku mkn ayam sambil bpeluh coz aku mkn sambal belacan ........ tp aku ckp dgn mber aku, ayam penyet aku makan 2 x bleh lawan ayam penyet aku mkn bersama org yg tersayang berdepan dengan sunway piramid. LAGI SEDAP ....... UHUHUHU. Ayam penyet actually baru gak kt Malaysia, asal dari Indonesia. Jadi x rugi u all rasa masakan ayam penyet dari negara jiran kita.

Gmbr Nancy - bdk nyer comel, malu2 kucing, bdk Sabah, single & available (photostat borang d terima)

Gmbr Ayam penyet kt Restoran Ayam Penyet kat bhadapan Sunway Piramid
Ayam Penyet Ria by The Beauty of Spring.

Selamat mencuba ........

0 comments:

Post a Comment