60 Earth Hour ........... hepi giler

Monday, March 30, 2009

Ari sabtu 28 March, aku bgitu seronok nk sambut time 60 Earth Hour ....... seronok mcm nk sambut ari raye. aku g umah mber aku kt kepong mlm 2 coz ade mkn2.

smpai je kt umah diaorg, aku tanya diaorg...... (bahasa sarawak)

aku : kitak sambut mlm tok 60 earth hour sik?

mimi : mstilh sambut ......

aku : ifa ktk sambut sik?

ifa : auk msti sambut ......

aku ingat dioarg x sambut kempen earth hour tp aku silap ..... uhuhuhu ......

tepat kui 8.30 aku terus cal parent aku kt miri, aku tyk parent aku ade x diaorg tutup lampu . mak aku ckp da tutup lampu umah, alangkah hepi nyer huhuhuhu. time 2 mber2 aku cal parent diaorg gak, parent diaorg pun support dis programme. uhuhuhu ..... walaupun kiteorg ade jamuan, kiteorg tetap mkn dlm gelap...... hanya bercahaya kan tv . nasib baek aku x tergigit jari dlm gelap. mber aku nk g toilet pun kiteorg larang dier bukak lampu toilet, kiteorg bg lilin kt dier. tapi die x jd toilet ....... kecian kt dier .......

x sangka pgramme ni d sambut seluruh Malaysia walaupun ni 1st time. Aku ucap tahniah n syabas kepada rakyat Malaysia yg myokong programme ni ........ Thanks support dis programme

0 comments:

Post a Comment